Eerste elftal

FC Twente-supporters keihard voor Ltaief: "Afscheid van nemen in de winterstop"

FC Twente-supporters keihard voor Ltaief: "Afscheid van nemen in de winterstop"

Hoewel FC Twente door is naar de volgende ronde van de KNVB Beker, was de prestatie op sportpark De Krom teleurstellend. In de rust besloot Joseph Oosting Mathias Kjolo, Carel Eiting en Sam Lammers te wisselen. Na de wedstrijd gaf de trainer aan dat hij ook andere spelers had kunnen vervangen. Een van de spelers die mogelijk eerder gewisseld had kunnen worden, was Sayf Ltaief. De linksbuiten had een ongelukkige wedstrijd en kreeg de nodige kritiek van de supporters van FC Twente.

FC Twente-supporters keihard voor Ltaief: "Afscheid van nemen in de winterstop"
FC Twente-supporters keihard voor Ltaief: "Afscheid van nemen in de winterstop"
Poll

Heb jij nog vertrouwen in Ltaief?

Plaats reactie

666

73 reacties

Leonard.H +10

Snel die transfersom van € 1,5 mln afschrijven, hap-slik-weg!

19-12-2024 23:09

Paul66 +2786

Ltaief was inderdaad dramatisch maar hij was niet de enige.... ik vraag me af wat er met het elftal is gebeurd dat op Old Trafford speelde. Jongens als Kjolo, Eiting, Regeer en Rots, spelen angstig en gaan achteruit ipv vooruit in hun ontwikkeling. Het rammelt en ik hoop dat ze na de winterstop met wat vers bloed weer beter gaan draaien. Verwachtingen van veel fans zijn wel te hoog vrees ik.

19-12-2024 19:58

Niko +3148

Van oosting met zijn 2 kompanen aan het einde van het seizoen afscheid nemen. Je ziet toch heel goed dat hij het elftal niet meer kan motiveren. Ook andere spelers worden niet beter cq gaan er zelfs op achteruit. Hij stelt maar steeds een ander elftal op. Ze weten het zelf niet meer. Hij heeft vorig seizoen geprofiteerd van de resultaten van Ron Jans.
Ze komen dit jaar niet verder dan plaats 6.

19-12-2024 15:00

rhonylpro +119

Twente presteerde vorig jaar nog met de successen van Jans! Ik heb altijd gezegd dat Oosting niet capabel is voor een team als Twente! Word tijd om René Hake terug te halen en opbouwen aan een toekomst met spelers van onze eigen jeugd!

19-12-2024 15:32

Trots op FCT +1942

Weg ermee, was niet alleen slecht bij deze wedstrijd, maar dit gaf de doorslag, tegen een amateurclub en dan zo slecht presteren.

19-12-2024 13:58

Jan.J +298

Nee die speelt goed en ik denk er zit nog rek in .en 2 nieuwe linksbuiten aantrekken is niet eenvoudig

19-12-2024 13:08

PeterFctwente +307

Dat publiekelijk, meermaals, schelden op je medespeler van oa Steijn en Regeer, is ook uiterst onprofessioneel. Met name van Regeer, Ltaief kon de bal nergens kwijt en meneertje Regeer staat het meest dichtbij, maar staat lekker stil. En wel een vette bek hebben.

19-12-2024 13:06

Pino +1696

Wat is daar onprofessioneel aan? Gebeurd zo vaak bij top clubs. Daar zijn spelers die begrijpen dat 1 fout teveel geen kampioenschap of overwintering is in de CL.

Hoevaak hebben we Tadic of een andere speler destijds bij Ajax iemand de huid zien volschelden tijdens de wedstrijd, en werd daar groots over gesproken werd hoe goed en belangrijk dat was om mensen scherp te houden.

Zouden ze eens vaker moeten doen naar elkaar. Want soms ist hard nodig maar gebeurd er niks en word er niks gezegd.

19-12-2024 13:17

PeterFctwente +307

Meermaals achter elkaar? Doe dat lekker in kleedkamer. En al helemaal als je zelf ook bagger speelt (Regeer). Steijn kan je het nog een keer van hebben ja, en een keer is prima. Maar zovaak achter elkaar, je maakt je eigen speler helemaal kapot man.

19-12-2024 13:20

Pino +1696

Bij die lui was de maat waarschijnlijk helemaal vol. Steijn schold em 1x verrot nadat hij het vertikte om de bal voor te geven voor een vrije steijn en rvw. En Regeer werd boos omdat meneer voor de 30e x de bal weer van de voet liet springen en het duel vervolgens niet aan ging.

Zijn optreden was zo zwaar ondermaats, dan kun je je ook niet meer beheersen en lief doen. Je speelt hier gewoon tegen een amateurclub en je gaat bijna onderuit.

19-12-2024 13:24

PeterFctwente +307

Steijn schold hem meermaals verrot, zelfs nadat hij met een tackle van de bal werd gezet (wat gewoon een overtreding was). Regeer werd boos omdat hij de bal verprutste aan de zijkant, maar de enige speler die eventueel vrij kon staan was Regeer, en die stond lekker stil. Maar wel een vette bek hebben tegenover Ltaief.
Herinner me ook wel Utrecht uit, dat Steijn 1 op 1 ging met Rots ernaast en Steijn zelf ging en miste. Toen hoorde je niemand.

19-12-2024 13:26

Rockfisch +9093

We kunnen er telkens wel een speler uitlichten, maar het is een keihard feit dat momenteel de GEHELE voorhoede kloten van de bok is. Daarnaast ontwikkelen zich spelers als een Eiting en Kjölö zich niet verder en delen ook mee in de malaise. Zelfs Unnerstal begint al kleine steekjes te laten vallen. Positief is uiteraard een Steijn, een Van Rooij en ook Besselink, maar laatstgenoemde is ineens van het toneel verdwenen. Oosting goochelt er flink op los, blijft naar buiten toe rustig, maar volgens mij hebben ze totaal geen passend concept om die 5e plek vast te houden.

19-12-2024 12:23

PeterFctwente +307

Eiting is een prima speler, vind hem wel goed invallen altijd, ook vaak met ballen vooruit.

19-12-2024 13:14

FootballNurse +730

Eens als zo veel spelers niet renderen zijn Oosting en zijn staf mogelijk gewoon niet zo goed in het ontwikkelen van spelers.....

19-12-2024 13:26

FootballNurse +730

Zaakwaarnemers, TD's etc. zijn vaak oud-voetballers en weten dat dit voor een jonge speler het allerbelangrijkste is, de rest komt later wel.

19-12-2024 13:32

Maz +2630

Je zag al tijdens de vriendschappelijke wedstrijd tegen Schalke04 dat hij tekort kwam. Ik hoopte dat dit een kwestie van wennen en groeien was, maar de ontwikkeling blijft uit.
Dan moeten we hem verhuren of verkopen in de winterstop.

19-12-2024 11:49

Remco +742

Lekker makkelijk Bruggink de schuld te geven voor alle spelers die niet renderen. Welke speler is dan een garantie voor succes, dat weet je toch nooit? Het heeft met vertrouwen te maken, met de klik met je medespelers, je thuisvoelen in eigen stadion, en zo zijn er nog meer zaken die invloed hebben op je spel. Zo’n Eiting bijvoorbeeld heeft al lang laten zien dat die kan voetballen, dat is die echt niet verleerd maar we zien allemaal dat het er niet uitkomt. Heeft Bruggink dat vooraf dan kunnen weten? Rots was vorig jaar een toegevoegde waarde, gaf belangrijke assists, was aanwezig, werkte hard en had een vaste plek in het elftal, je hoorde daar toen niemand over. We zien allemaal dat het er nu niet uitkomt, is die het dan opeens verleerd? Nee tuurlijk niet…. Dat er een buitenspeler moet bijkomen lijkt mij duidelijk maar wie dan? Van wie weten we zeker dat die hier na de winterstop 9 assist en minimaal 4 doelpunten maakt? Juist… dat is vooraf haast niet in te schatten. Iedere aankoop is in zekere zin een klein risico.

19-12-2024 11:39

PdB +1773

Ltaief is op zich een heerlijke dribbelaar die voor dreiging kan zorgen. Als Oosting en staf hem aan het verstand kan brengen dat hij veel meer oog moet hebben voor medespelers en dus minder zélf een actie moet afronden, dan is het volgens mij écht een toegevoegde waarde.
Meer in dienst van het elftal spelen en hij wordt een vaste buitenspeler.
Ik blijf dus hoopvol en gun hem zijn verbetering.
Er zijn andere spelers die veel te veel krediet krijgen...

19-12-2024 11:25

PdB +1773

P.S.: Ik denk ook dat zijn egoistische spel voortkomt uit zijn bewijsdrang in de verhoudingsgewijs weinige speeltijd die hij krijgt. Dus laat hem eens meerdere wedstrijden achter elkaar staan, zou ik zeggen.

19-12-2024 11:27

Niek.B +217

Pfff jongens... we mogen blij zijn dat we weer 5e staan, Europa League spelen en in de beker bij de laatste 16.. een beetje Twentse nuchterheid is ver te zoeken tegenwoordig

19-12-2024 11:04

Epi4ever +8587

Waar denk je dat we na de winterstop staan? Waarschijnlijk 6e, Europa uitgeknikkerd in januari en zware loting KNVB-beker? Hopelijk ben ik erg pessimistisch.

19-12-2024 11:10

Goal +622

Nog veel belangrijker is; hoe heeft zo’n speler binnen kunnen komen??? Als zelfs de technische staf en coaching hem niet beter hebben kunnen maken. Ook hier geldt trouwens dat hij altijd naar beneden kijkt; als er een betonnen muur voor hem zou staan looot hij daar ook gewoon tegenaan. Hij wil altijd ook een tweede of derde spelers passeren voordat hij schiet of een voorzet geeft en daardoor gaat het 90% van zijn acties mis en leidt het tot balverlies, een geblokt schot, een onzuiver schot of een slechte voorzet! Dodelijke investering! Zet mannen aan het werk die met het beperkte budget het zekere voor het onzekere nemen!!!

19-12-2024 11:02

arno +12438

Het verschil tussen van Bergen en ltaief van Bergen is veel dreigender en heeft ook oog voor medespelers ltaief is een egoïstische voetballer en om je te bewijzen zul je toch moeten samenspelen.
Hij kan echt wel voetballen maar hij voetbalt op het moment meer tegen zichzelf dan met het team.

19-12-2024 11:35

PdB +1773

Oosting moet eens een goed en opbouwend gesprek met Ltaief voeren. Hem hier bij Twente 'thuis' laten voelen en hem laten merken dat hij zeer waardevol is als hij meer oog heeft voor medespelers. Dan hebben we een goede buitenspeler voor wie je naar het stadion gaat.
Als zo'n gesprek al eens gevoerd is en Ltaief na meerdere basisplaatsen achter elkaar dan nóg niet rendeert, dan lijkt het mij een miskoop. Maar ik vind wél dat je hem een eerlijke kans moet geven om te groeien.

19-12-2024 11:54

PeterFctwente +307

Hij voetbalt tegen zichzelf door geen vertrouwen. Telkens invalbeurten van een paar mins of gewisseld worden bij rust, gewisseld worden bij Olympiakos terwijl die die pot er zelf is ingewisseld, openbaar worden bekritiseerd door je eigen spelers (Steijn en Regeer), en allemachtig veel kritiek van je 'eigen fans'. En hij speelt in een selectie waar 95% Nederlands is en praat, ook niet al te makkelijk voor een buitenlander.

19-12-2024 13:10

Vennegoor +1404

Aan de reacties te zien waant iedereen zich alweer als topclub. We zijn daar gewoon niet. Financieel kunnen we niet concurreren met teams als az en Utrecht nog. Zelfs Nec bood meer salaris aan Lammers... Het wordt steeds beter, de selectie is breder, zeker op het middenveld. Maar spelers die het verschil kunnen maken bij de subtop zijn nog onhaalbaar. Daarom moeten we het doen met jonge talenten die nog moeten rijpen of wennen.
We mogen al blij zijn dat Bruggink een risicotje neemt door in de winter een buitenspeler te willen halen. Vertanding management hebben we meer aan dan paniekaankopen.

19-12-2024 10:54

Goal +622

Maakt niet uit waar we vandaan komen, met het geld wat er is neem je het zekere voor het onzekere, je bent iig geen Ajax of PSV of Feyenoord die zich één of twee miskopen kunnen permitteren!

19-12-2024 11:06

Vennegoor +1404

Daarom liever geen koop dan paniekaankoop

19-12-2024 11:09

Marcie74 +1304

Miskoop van Bruggink, dat is klip en klaar.

Van dat weggegooide Ltaief-geld had je Jonathans bwv 2 jaar lang salaris kunnen betalen

19-12-2024 10:37

Vennegoor +1404

Jonathans die niet voor twente wou kiezen? Dan had je zn salaris maar geen speler

19-12-2024 10:56

Marcie74 +1304

Zou ik ook zeggen dat ‘het niet om het geld ging’. Want er is hier gegarandeerd speeltijd voor hem.

19-12-2024 10:59

Vennegoor +1404

Lammers koos wel voor twente terwijl hij elders meer kon verdienen. Heb ik meer empathie voor. In ieder geval blij dat Bruggink verstandig management uitvoerd. Als je zulke grote gokken als jonathans gelijk tot de groot verdiener maakt is het heel snel klaar na 2-3 teleurstellingen

19-12-2024 11:05

FootballNurse +730

Hij schijnt daar een gegarandeerde plek r

19-12-2024 12:44

jos_willemsen +2073

Wat heeft die man dan aan kansen gehad? Het grote verval zit hem niet zo zeer in de buitenspelers, maar meer in de aanvulling van achter uit. Van de middenvelders komt het niet dus moeten de backs het brengen, waardoor het gat tussen de buitenspeler en de verdediger te groot is en dus makkelijk te verdedigen. Daarnaast lopen de spitsen ook niet over van scherpte. Ze staan vaak achter de verdedigers en zijn dan onbereikbaar. Dat was het sterke punt van Ugalde. Waar je de bal ook neer legde Ugalde stond er of kwam er. Van Wolfswinkel heeft zijn beste tijd gehad, maar is nog wel de meest scherpe. Lammers verstopt zich veel te vaak en als hij een goede bal aangespeeld krijgt verprutst hij de meeste daarvan. Maar dat ligt allemaal aan de buitenspelers.

19-12-2024 11:17

faas48 +2258

Wat een ontzettend slechte voetballer is Ltaief. Ik heb op mijn 71e meer inzicht dan hij. Enorm veel balverlies. Onmiddellijk wegdoen. Heeft m.i. voldoende kans gekregen van de trainer. Weg ermee. Je ziet de irritatie over zijn spel terug in elke wedstrijd. Ik snap dan ook niet dat Oosting deze man zoveel kanse geeft. Ook de andere spelers die niet brengen wat ze moeten brengen aan de kant of weg, enige voorbeelden, Lammers, van Bergen. Zo snel mogelijk slijten en kijk eens goed rond naar nieuwe spelers die wel kunnen voetballen. Ook onze techn. Direkteur heeft geld uitgegeven aan prutsers. Eerst maar eens beter kijken.

19-12-2024 10:30

Vennegoor +1404

Als we het geld hadden had Bruggink vicinius en Haaland wel voorin gezet

19-12-2024 10:58

Hup +1935

Wat een onzin reactie. Het feit is gewoon dat we betere flankspelers hadden met een lege portemonnee. Bruggink heeft meerdere miljoenen uitgegeven aan dood hout wat we aan de straatstenen niet kwijt gaan raken

19-12-2024 11:20

Vennegoor +1404

We moeten gewoon accepteren dat we in de aanval allemaal middenmoot spelers hebben. Namen als van Bommel, jonathans etc gaan gewoon niet naar twente toe in de huidige financiële situatie

19-12-2024 11:45

ALpje +5260

Er werd op deze site, door velen, meermaals geopperd Ltaief op links te laten beginnen.
Nu heeft Ltaief een aantal basisplaatsen of redelijk lange invalbeurten gehad en totaal niets geleverd, met gisteren als absoluut dieptepunt.
Bij Ltaief wapperen zijn handjes constant en irriteert hij zijn medespelers, maar zijn voeten doen niks.
Ik denk dat het einde verhaal is voor deze jongen, ik zie geen toekomst perspectief.
Helaas !!!

19-12-2024 10:29

faas48 +2258

Ik snap werkelijk niet wat ze bij onze FCT zien in deze Ltaief. Het verbaasd mij dan ook ten zeerste dat wij een trainer hebben die kennelijk wel iets ziet in die ballenprutser. Ik heb hem vanaf het begin bij Twente nog niet 1 keer iets goeds zien doen. De man heeft zoveel balverlies dat ik hem nooit en te nimmer op zou stellen. Natuurlijk heb je mindere wedstrijd maar bij hem zijn het alle wedstrijden. Nooit meer opstellen en proberen in de winterstop deze miskoop te slijten. Ook al zou dat geld kosten. Hem laten meedoen kost nog veel meer geld. Ik snap niet wat Oosting in deze mislukking ziet. Weg ermee…….

19-12-2024 10:23

Vennegoor +1404

Klinkt als verstandig en goed management

19-12-2024 10:59

Hup +1935

Oosting? Bruggink is degene die hem gehaald heeft voor een miljoen. Net als Van Bergen voor nog meer geld. Oosting heeft simpelweg geen flankspelers in de selectie zitten, dat is niet zijn schuld. Ik vraag me wel af waarom we zo halsstarrig vast blijven houden aan 433 ipv te switchen naar 442 of 352 en gewoon zonder flankspelers te spelen. Dan kunnen wij ook eens met 11 man gaan voetballen

19-12-2024 11:23

PeterFctwente +307

Oa Willem II uit win je hem door hem, NEC uit belangrijk een geweldige actie op de 0-1. Gisteren mooie voorzet op Lammers, die hem mist. Geef hem zelfvertrouwen en ga is achter je spelers staan ipv dat gezeur.

19-12-2024 13:17

jean-claude +228

Eruit met Van Bergen, Lltaief, van Hoorenbeeck, Lagerbielke, Kuipers, Lammers en Eiting.
En Bruggink ook in de etalage of (als alternatief) stage laten lopen bij Youiri in Gelsenkirchen.
De grootste miskopen van de laatste jaren en voor veel geld gekocht.
Helaas is Black Friday net voorbij.

19-12-2024 10:22

Milan.V43 +100

Wat doet Lagerbielke niet goed volgens jou?

19-12-2024 10:23

jean-claude +228

Bekijk die wedstrijd tegen GAE nog maar eens. Om een voorbeeld te noemen.

19-12-2024 10:48

Vennegoor +1404

CaLiMeRO gEDrAg
Inderdaad weg ermee met alle reserves! Laten we bij blessures niemand opstellen of misschien heubach weer vragen de schoenen aan te doen.

En die Bruggink met extreem beperkte middelen, veel minder budget dan Utrecht en az alsnog een team smeden waar we boven az staan en niet ver onder de rest van de subtop, bah!

19-12-2024 10:46

jos_willemsen +2073

en op naar de KKD, wat ene geneuzel, het enige dat in dit elftal ontbreekt is een juiste balans.
Je hebt nu 3 eilandjes. De verdediging ( die of de bal niet naar voren kwijt kan, of het lef niet heeft om een lange bal te spelen). Het middenveld, daar lopen ze zich de longen uit het lijf, maar ook zij zijn meer met verdedigen bezig dan met de aanval. De voorhoede die vaak tegenover een overtal van verdedigers staan en dan ook nog eens elkaar niet aanvoelen en/of zich vaak verstoppen achter de verdedigers zodat het voor die verdedigers makkelijk gemaakt wordt. Als je als aanvaller beperkt wordt in de afspeel mogelijkheden, worden je acties voorspelbaar.

19-12-2024 11:23

frankbol +934

Het is voorin gewoon te mager, alleen Steijn met zijn goals en van Wolfswinkel doen het goed ,rest blijft onder de maat

19-12-2024 10:14

Levi92 +847

Makkelijk slachtoffer, die nooit een fatsoenlijke kans krijgt. Volgens mij is er sprake van vriendjespolitiek in dit team, getuige de kansen die Rots en Van Bergen telkens wel krijgen.

19-12-2024 10:04

opdeaanval +371

Spelen van bergen en rots wel alles dan ?? Die staan er zelfs soms naast voor van wolfswinkel op de flanken

19-12-2024 10:10

Levi92 +847

Kijk even naar de basis plaatsen van die twee en van Ltajief. Tegen Nice ook zo'n onterechte wissel na 45 minuten.

19-12-2024 19:45

jean-claude +228

Niet mee eens, kansen genoeg gehad. Je dwingt respect af bij je collaga’s als je laat zien wat je kunt.
Gisteravond was ook zo’n kans, hij speelde de hele wedstrijd. Maar goed het stormde ook wel veel gisteravond.

19-12-2024 10:29

Vennegoor +1404

We moeten gewoon accepteren dat we in de aanval allemaal middenmoot spelers hebben. Dit creëert inderdaad veel roulatie of een 2e spits voorin. Namen als van Bommel, jonathans etc gaan gewoon niet naar twente toe in de huidige financiële situatie

19-12-2024 11:02

Epi4ever +8587

Met deze armoede op de vleugels dwing je Bruggink tot een paniekaankoop. Inderdaad: Karlsson. We hebben spelers met tanden nodig en geen melk- of kunstgebit.

19-12-2024 10:02

Vennegoor +1404

Mooi speler om te huren

19-12-2024 10:47

Raika +11094

Ltaief was inderdaad de slechtste van de slechten, maar Rots, Kjolo waren niet veel beter, eigenlijk haalden de meeste spelers niet het normale niveau.

19-12-2024 09:53

Vennegoor +1404

Kjolo is het dit seizoen helemaal kwijt, die jongen heeft het mentaal ook wel moeilijk

19-12-2024 11:03

Epi4ever +8587

Ja, en hoe slecht moet je dan zijn?

19-12-2024 11:11

Frankie06 +183

Toen Twente Ltaief haalde had ik echt het idee dat de Chadli 2.0 binnen was. Een creatieve buitenspeler met snelheid en een goede dribbel binnendoor en een afmaker. Maar al snel zag ik dat ik het volledig fout had….. Ltaief kan hier zijn draai niet vinden en ik vind dat de club hem moet verlossen en dat beide partijen om tafel moeten om te bespreken hoe nu verder. Dit is voor niemand goed.

19-12-2024 09:51

Vennegoor +1404

Afscheid nemen hoeft niet gelijk, maar er moet inderdaad wel een oplossing komen hoe hij hier beter kan passen of wat hij nodigt heeft

19-12-2024 10:48

evdbiggelaar +5268

Het erger is dat iedereen het bij twente,streuer,bruggink,scholten,doesburg allemaal een goede aankoop vonden,dat maakt mij meer zorgen voor de toekomst
Je kan toch na hem een paar keer zien voetballen dat het geen goede aankoop is,wordt wakker twente
Huur karlson in de winter,ja dat kost geld maar dan heb je ook kwaliteit,daar gaat het uiteindelijk om

19-12-2024 09:50

Vennegoor +1404

Hadj Moussa, iedereen zei na 2 maanden miskoop. Hilgers, was na het eerste seizoen ook niet goed genoeg, Eddine zou een wanaankoop zijn, Rooij was door iedereen te licht bevonden.
Op papier was het ook wel een prima aankoop, maar blijkbaar heeft hij moeite in de eredivisie, het tempo en kntensiteit ligt hoger, laat staan de taal, manier van spelen etc. Dat kost tijd om aan te wennen, had gehoopt dat hij bij de winter al nuttig kon zijn, maar blijkbaar heeft deze jongen wat langer nodig om zich aan te kunnen passen.

19-12-2024 10:50

herman_oldenhof +1053

Zet Mats Rots op de plek van Ltaief, dan komen er wel bruikbare voorzetten.

19-12-2024 09:48

SvenFCT +269

En tenminste iemand die altijd gretig is met veel doorzettingsvermogen

19-12-2024 10:40

jos_willemsen +2073

Herman op wie moet die voorzet dan komen er loopt bijna niemand op de juiste momenten in de 16.

19-12-2024 11:26

julius92 +794

Ltaief en rots beiden weg het liefst aankomende winter nog

19-12-2024 09:48

Pino +1696

Rots geeft tenminste nog een paar goeie ballen over de as en een voor assist hier en daar. Maar ook hij is niet een buitenspeler.
Hij is ook niet me acties meerdere malen langs een amateur gekomen die vandaag gewoon weer achter de toonbank staat z'n brood te verdienen. Dat betekend gewoon dat je niet goed genoeg bent (sws niet als buitenspeler).
Misschien is er voor rots nog een poging waard om als middenvelder neer te zetten. Maar buitenspeler ist gewoon niet.

19-12-2024 09:50

julius92 +794

Ja alleen hebben we op het middenveld genoeg bezetting

19-12-2024 09:58

Epi4ever +8587

Je vergeet van Bergen. Tegen ieder aannnemelijk bod.

19-12-2024 10:00

jos_willemsen +2073

Van van bergen ga je nog veel plezier beleven. Die man houdt 2 a 3 spelers bezig en nog loopt hij ze er uit. nadeel is dat hij dan de bal vaak niet kwijt kan omdat zijn medespelers zich niet voldoende aanbieden of nog op de eigen helft staan.

19-12-2024 11:28

Simar053 +60

Gaat helaas niet gebeuren, want onze grote vriend Bruggink is al bezig met het verlengen van Rots…

19-12-2024 10:01

Epi4ever +8587

Wanneer hij speelt, ga je naar Rots verlangen. Hoe diep kun je zakken.

19-12-2024 09:46
Laad meer reacties

Je bekijkt nu de reacties waarvoor je een notificatie hebt ontvangen, wil je alle reacties bij dit artikel zien, klik dan op onderstaande knop.

Bekijk alle reacties