Gesponsorde #IKMISOE pakketten leveren FC Twente meer dan 200.000 euro op
Vandaag is de laatste kans om één van de matchdaypakketten te bestellen voor de wedstrijd Ajax - FC Twente. Net als tegen PSV kunnen de supporters weer kiezen uit vier pakketten waarin het broodje beenham de grote ster is. Inmiddels zijn er al meer dan 5.000 pakketten verkocht, bijna net zoveel als tegen PSV.
De pakketten worden gesponsord waardoor het de club ook nog wat aan inkomsten oplevert in deze zware tijden. Supporters mogen niet naar binnen waardoor de club iedere wedstrijd de inkomsten uit de catering mist. De sponsorende partijen zijn; Grolsch, Pepsi, slagerij Peters, Twepa, De Klok dranken, bakkerij Savonije, Bolletje en Stroopwafels XXL.
De verkoop van de #IKMISOE Matchdaypakketten voor de wedstrijd tegen PSV leverde de club een welkom bedrag op. "De opbrengst van de actie schat ik op 75.000 euro voor de club", aldus voorzitter Fransen van de Vriendenkring FC Twente. Dit had nog hoger uit kunnen vallen ware het niet dat de ham van slagerij Peters op was.
Het is nu de vierde keer dat de #IKMISOE Matchdaypakketten worden aangeboden aan de supporters en in totaal zijn er nu iets meer dan 15.000 pakketten verkocht. Dit levert de club een extra inkomsten op van zo'n 225.000 euro. Het staat in geen verhouding tot het verlies dat de club momenteel lijdt, maar alles helpt in deze zware tijd.
[google]
Plaats reactie
0 reacties
Je bekijkt nu de reacties waarvoor je een notificatie hebt ontvangen, wil je alle reacties bij dit artikel zien, klik dan op onderstaande knop.
Bekijk alle reacties