Eerste elftal

Done deal: Grote Enschedese sponsor verlengt contract met FC Twente

Done deal: Grote Enschedese sponsor verlengt contract met FC Twente

FC Twente is op dit moment ongekend populair. De jaarkaarten voor komend seizoen zijn uitverkocht en er werden recentelijk ook vier grote sponsoren gepresenteerd. Hoofdsponsor Elektramat, rugsponsor ThermoSolutions, mouwsponsor Taurus en DIFFERIT als de nieuwste Premium Partner. Daarnaast wordt nu ook het contract van een andere Premium Partner verlengd. Het betreft de Enschedese onderneming Looping.

"Sinds 1 juli 2022 is het Enschedese bedrijf Looping (eerder onder de naam Wijverkopenuwautowel.nl) Premium Partner van FC Twente", schrijft FC Twente op haar website. "Met dat partnership voegde Looping zich tot de top van de sponsorpiramide van FC Twente. Het contract van Looping heeft meerdere sponsorfaciliteiten waaronder diverse exposureposities in De Grolsch Veste, hierdoor zijn ze goed zichtbaar voor stadionbezoekers en op televisie."

Directeur van Looping Jonathan Koole is blij met de contractverlenging. "In juli 2022 zijn we ingestapt als Premium Partner van FC Twente en daarmee hebben we ons bedrijf een boost gegeven. In een eerder interview, in januari van dit jaar, gaven we al aan dat het ontzettend goed bevalt en dat onder andere onze websitebezoekers tijdens wedstrijden van FC Twente omhoog schiet. Dit heeft zich tot het einde van het seizoen doorgezet, waarna we hebben besloten om het contract open te breken en uit te breiden."

Ook mede-directeur Sefa Sariouglu is content. "Het maakt ons ook trots dat we dit allemaal bij FC Twente kunnen doen. We zijn een Enschedees bedrijf en met de trots van FC Twente geven we onze naamsbekendheid een grote boost. We hebben grote ambities voor de komende jaren en met de uitbreiding van het Premium Partner contract geloven we dat we deze ambities kunnen realiseren."

Jeroen Bos, accountmanager van FC Twente: "Als FC Twente zijn we trots dat we het contract met Looping hebben kunnen uitbreiden, waardoor ze nog zichtbaarder worden in De Grolsch Veste bij thuiswedstrijden. Het laat zien dat we als club commercieel de goede dingen doen en we regionale bedrijven echt kunnen helpen om hen ambities te verwezenlijken. FC Twente is en blijft een goed platform om een boost te geven aan naamsbekendheid en leadgeneratie", besluit Bos.

Plaats reactie

666

0 reacties

Laad meer reacties

Je bekijkt nu de reacties waarvoor je een notificatie hebt ontvangen, wil je alle reacties bij dit artikel zien, klik dan op onderstaande knop.

Bekijk alle reacties