Eerste elftal

Samenvatting FC Twente - Red Bull Salzburg derde voorronde Champions League 2024-2025 (3-3)

Samenvatting FC Twente - Red Bull Salzburg derde voorronde Champions League 2024-2025 (3-3)

Het was erop of eronder voor FC Twente tegen FC Red Bull Salzburg. Helaas werd het het laatste. De ploeg van Oosting kwam uiteindelijk één doelpunt tekort voor een verlenging. Na 90 minuten stond er een 3-3 eindstand op het scorebord waardoor RB Salburg over twee wedstrijden met 5-4 won.

De Champions League-droom is uiteen gespat, maar de ploeg is zeker nog niet klaar in Europa. FC Twente stroomt nu door naar de competitiefase van de Europa League. Tot en met januari speelt FC Twente zeker acht wedstrijden. Vier thuis en vier uit. De loting is op vrijdag 30 augustus. Dan worden de tegenstanders bekend.

Opinie: Wat vond jij van de wedstrijd? Wat moet Oosting meenemen naar de volgende thuiswedstrijd tegen Sparta?

Opstelling FC Twente:

Unnerstall, Salah-Eddine, Hilgers, Van Hoorenbeeck (76' Taha), Kuipers (61' M. Rots), Kjølø (61' Steijn), Eiting (46' Van Bergen), Lammers, Rots (67' Ltaief), Van Wolfswinkel, Vlap.

Samenvatting FC Twente - Red Bull Salzburg derde voorronde Champions League 2024-2025 (3-3)

Liveblog
Loading...

13/08/2024 21:17
De cijfers
1000065345
13/08/2024 20:58
Afgelopen. FC Twente komt een goal tekort.
13/08/2024 20:47
3-3! Nog een!!!!!
13/08/2024 20:34
74. Unnerstall stopt een strafschop. COME ON
13/08/2024 20:25
2-3 Van Hoorenbeeck
13/08/2024 20:05
46. 1-3.....
13/08/2024 20:04
46. Van Bergen komt erin voor Eiting
13/08/2024 19:43
1-2 Hilgers. COME ON!
13/08/2024 19:24
25. 0-2.....
13/08/2024 19:24
Donkere wolken....
Donkere wolken....

Plaats reactie

666

194 reacties

PdB +1490

Ik vrees dat Oosting en mede-stafleden véél en véél te veel met tactisch puzzelen bezig zijn (en daarin inmiddels zijn vastgeroest) en veel te weinig naar de specifieke kwaliteiten van spelers kijken. Wanneer zij spelers in hun kracht gebruiken en vertrouwen geven, zal dat letterlijk winst opleveren.

14-08-2024 11:54

Riks.t +2623

Kjølø en Daan Rots zo ondermaats… maar toch opgesteld en niet het lef hebben om LTaief in de basis op te stellen. Ook verdediger Rots had er veel eerder in ge moeten.Maar ja…. Beste stuurlui staan aan wal. Hopelijk veel wijsheid opgeleverd voor Zaterdag tegen Sparta en geen onderschatting hier over.

14-08-2024 10:42

dewegwijzer +92

Jammer van de individuele fouten. Sadilek is echt wel een gemis. Verder een erg nette en spannende wedstrijd.

14-08-2024 08:29

menno +670

Die individuele fouten zijn een terugkomend probleem. Daar moet echt wat mee gedaan worden.

14-08-2024 13:34

FCT1965 +9175

Zullen we Mats Rots maar gelijk een basisplek geven? Wat een verademing was dat.

14-08-2024 07:51

TrotsopTwente +7162

Helemaal mee eens!

14-08-2024 07:56

Rene074 +1601

Opvallend dat de invallers het goed deden: lltief. van bergen, rots, Stein en Taha . Veel meer onbevangenheid. Biedt wel perspectief

14-08-2024 05:59

TrotsopTwente +7162

Helemaal mee eens!

14-08-2024 07:56

StevenBos +2676

Ja, thoeretisch kwamen ze 1 goal tekort.
In de praktijk, en ik ga er van uit dat iedereen dat wel weet, kwamen ze veel en veel meer tekort.

14-08-2024 04:46

pils +1120

Gvd die var het was gewoon terecht buitenspel.
Maar goed jammer fctwente.
Kop op tweede helft was zenuwslopend maar jammer.
Op naar de Europese voetbal.

14-08-2024 00:10

Gebruiker22 +683

Ik heb genoeg gezien, breng jos hooiveld terug!

13-08-2024 23:39

Frans123 +129

Het is echt niet normaal hoe goed Unnerstall is. Man man man. Wat een legende.
Denk trouwens dat op basis van deze wedstrijd
M. Rots, van hoorenbeeck, hilgers, salah eddine
Vlap, Steijn, kjolo
Ltaief, Lämmer, D. Rots

Ook geen verkeerde opstelling zou zijn.
Wat denken jullie?

13-08-2024 23:10

John +937

Wel weer een typisch vlap actie met die penalty. Nog nooit eerder vertoond hij snapt het zelf ook niet.

13-08-2024 23:06

Tijntje +301

Jammer maar gevochten tot het einde!

13-08-2024 23:05

Vennegoor +935

Oosting begon gewoon redelijk op Save, veelal spelers waar hij vorig jaar 3e mee geworden is. Alleen Sem moest geofferd worden voor Lammers. Achteraf had ik van Wolfswinkel liever op de bank gezien. Dat Kuipers door de mand viel had ik wel verwacht, maar met Rots beginnen is ook wel weer te veel risico. Dat Bruns niet linker centraal kan spelen is ook absurd, hoorenbeeck kan alleen koppen, en ook dat valt te verdedigen vanuit Oosting. Want voor de rest kan niemand koppen haha.
Achteraf is mooi wonen. Oosting heeft de wedstrijd ook gezien en zal het allemaal zeker meenemen naar de volgende match. Hij zal met een druk programma toch wat moeten doorwisselen. In ieder geval snel een ra en cv erbij

13-08-2024 23:03

John +937

Oosting wil vriendjes blijven met wolfswinkel anders is hij bang dat hij als nog weggaat

13-08-2024 23:01

PdB +1490

Sorry dat ik als fan van Ltaief wéér moet concluderen dat Oosting niet met Vlap op linksbuiten had moeten beginnen. Waarom krijgt Ltaief niet het vertrouwen van Oosting op linksbuiten???
Iemand die het weet???

13-08-2024 22:49

Ronald70 +2078

Ltaieff was goed idd en van Bergen deed het ook prima op rechtsvoor.
Verdediging toch weer uiterst zwak aan de vleugels. Ik had Kuipers, van Hoorenbeeck, Hilgers en Bruns achterin gezet

13-08-2024 23:17

Vak317 +3139

Deze Rots hater is een Rots lover geworden top wedstrijd van Mats er is maar plek voor 1 dus Mats zaterdag basis super gespeeld en Ltaief op de bank echt slecht Oosting ook tactisch zwak sterkte van RB was bekend.wel durft hij opportuun te spelen op het eind vlappie top laatste man eindelijk opbouw na 60 minuten lange ballen echt verschrikkelijk. Dus zaterdag aanvallend beginnen met steijn v wolfswinkel Lammers Ltaief en van Bergen.

13-08-2024 22:45

1953 +2137

V I geeft ook cijfers Unnerstall 6.5 tegen Nec een zes.Welke halve sol hebben ze daar zitten

13-08-2024 22:40

Epi4ever +7266

Aad de Mos?

13-08-2024 22:48

SamA +36

Even wat anders, maar het slechte begin lag misschien ook aan wat buiten het veld gebeurde. De ledverlichting vind ik echt verschrikkelijk, de trommels naast elkaar (en lager) vind ik minder sfeer geven, de indeling van het publiek achter het doel zorgt er minder voor dat de rest mee gaat (verder van vakken 209, 210 en zo), broodje Twenteham weer duurder, stadion niet 2 uur van te voren open, de muziekkeuze (en db) bij de opkomst en nogmaals: de vreselijke felle lichtbak (you never walk alone, is al een minder begin, maar met de tekst op de lichtbalk, kom op zeg, wat moeten spelers van Salzburg wel niet denken, dat we achterlijk en nep zijn?)

13-08-2024 22:38

Epi4ever +7266

Ik snap die negativiteit niet. Goed, het had anders kunnen lopen zonder de verkoop van Prõpper en al die invallers. Maar ze hebben het toch redelijk gedaan. Het spel van de Rode Bullen wasprima verzorgd, heel veel druk en dat leidt tot verkeerde passes etc. Grote fout van Kjölo maar ze hebben heel goed als team gevochten. Chapeau voor dit samengeraapte elftal. Mats Rots moet meer kansen krijgen. Wat een talent! Kom op mensen, trots op Twente

13-08-2024 22:35

Ronald70 +2078

Fout van Kjolo, klopt, maar dan nog hadden ze meer mensen achterin lopen dan Salzburg voorin. Die goal mag dan alsnog niet vallen.
Verdediging is zwakke schakel zo is gebleken. Veel te veel ruimte weggeven weer. Werk aan de winkel voor Oosting en de technische staf

13-08-2024 23:22

menno +670

Klopt. De verdediging is niet best. Totaal geen overzicht waar de tegenstander loopt.

14-08-2024 13:37

John +937

Leek wel of ik naar fc knudde keek de afgelopen Champignon leage wedstrijden tikki terug jaap boemmm doelpunt. Echt wat een amateuristisch knudde de verdediging

13-08-2024 22:30

Rockfisch +7592

De 1e helft werden we compleet, maar dan ook compleet weggetikt. Was het echt grote kerels tegen hele kleine jongetjes. Salzburg weigerde met hun goede spel de zaak op slot te gooien. Na de gestopte penalty door onze beste speler groeide toch weer het gevoel van alles of niets. Dan was er nog een verlenging mogelijk geweest, maar had Steijn dikke pech. Dan vraag je je na het eindsignaal af; Oosting, waarom begin je niet gelijk met deze opstelling en met deze lef ??? En dat arbitrale trio...diep triest. Te laat of helemaal niet vlaggen en Twente voor elk wissewasje geel. Beschamend.

13-08-2024 22:30

Rene074 +1601

Ik snap het ook niet. Voor de honderdste maal Vlap is op zijn best als middenvelder met vrije rol. Vlap is geen linksbuiten. Twente heeft drie vleugelaanvallers !k had gedacht dat Oosting halverwege de eerste helft zou wisselen. Niks hoor,

13-08-2024 22:38

Ronald70 +2078

Hardleers Oosting. Ik snap er werkelijk waar vaak geen pepernoot van. En maar positief kletsen na afloop.

13-08-2024 23:24

Raika +9045

Gelukkig heeft Steijn een doelpunt gemaakt, dat zal bij de club(s) die belangstelling hebben positief weken.

13-08-2024 22:24

Rockfisch +7592

Wij hebben hem nog hard nodig. Dus mooi hier laten.

13-08-2024 22:34

HaagseTukker +622

Mats Rots, Lataeif en Vlap waren echt geweldig deze wedstrijd.

Met Propper en Brenet of goede vervangers voor deze 2 hadden we hier echt een resultaat kunnen boeken.

Zonde van vanavond maar op naar een mooi Europa League avontuur!

13-08-2024 22:18

FanFcTwente +38

Waarom niet met de juiste en sterkste en meest logische opstelling beginnen ?

13-08-2024 22:13

Vak317 +3139

Watvis die dan?

13-08-2024 22:40

Vennegoor +935

Met Haaland, Mbappe, van dijk en Maignan

13-08-2024 22:55

Gebruiker22 +683

Vind persoonlijk bellingham ook basis waardig

13-08-2024 23:40

René.B35 +1251

Oh ja, vervanger Propper niet nodig. Alec doet het goed en Bruns afgelopen weekend ook al!
Rechtsback hebben we wel nodig.

13-08-2024 22:13

Vennegoor +935

Alec heeft echt niks goed gedaan behalve een bal in koppen

13-08-2024 22:55

René.B35 +1251

Spelers beoordelen....staan spelers van RB tussen en ik mis er een aantal....

Sterke 2e helft. 1e helft dikke ruk.

Maar dit bied wel hoop en perspectief voor de competitie en EL.
Wat speelde Mats overigens knettergoed!

13-08-2024 22:11

arno +11167

Dit was heel jammer en weer 2 goals door domme fouten en niet door foute opstelling zoals sommigen hier willen geloven

13-08-2024 22:07

Eefke.B +5516

Kjolo was de grootste ramp die op het veld liep, wat een dombo zeg.

14-08-2024 06:33

hendrikus_ter_grote +99

In het vervolg flap op 6 en Mats Rots en Bruns de kans geven inclusief Ltaief. Verder borduren met dat wat goed gaat en wel werkt. De juiste voetballer op zijn plek en waarom kan het de tweede helft opeens wel, omdat er goede spelers genoeg zijn bij FC Twente en de jeugd. Het begin was dramatisch slecht.

13-08-2024 22:04

Roel777 +464

UEFA cup past beter. Maar laat de 1e helft een goede les zijn voor de komende tijd. Dat kon echt niet. De vecht.ust in de 2e helft moet de norm worden.

13-08-2024 21:58

TrotsopTwente +7162

Zo is het!

13-08-2024 22:01

Hannes.B +201

Kjolo dr af vlap op die plek lan de passes wel geven latief dr in op links ik vind v wolfswinkel op 10 goed lammers spits rots ook goed achterin mist een baas rechts lomt regeer te kort goal tegen nec staat die achter de man sallah erin zelfde situatie kopt hem wel weg v hooren beek 1 wedstrijd slecht hoop dat die niveau van vandaag en nec vast kan houden ff kans geven maar vandaag vond ik tactiek echt nie goed tegen een tegenstander die zoveel druk zet en alleen maar kan aanvallen had ik met onze spuiten lange bal gespeeld gaat niet om goed voetbal wat die wil spelen maar vandaag ging het om 5 miljoen dan moei schijt hebben en voor de poen spelen

13-08-2024 21:57

Twente1977 +1268

We hebben gelijkgespeeld dankzij de trainer! Waardeloze trainer voor Europees voetbal! Alsof we tegen Emmen gingen oefenen… hoe denk je de eerste helft te kunnen winnen met deze opstelling!

13-08-2024 21:54

Liverbird +10748

Twee buitenspelers met dreiging trainer.

13-08-2024 21:54

SK +163

Jammer laatste 20 minuten waren prima. Bruggink doe alsjeblieft wat aan de verdediging

13-08-2024 21:47

Tukkerpower +7768

Goed gestreden, Oosting zoals gewoonlijk weer zwaar onvoldoende met z'n opstelling. Vlap op links hoe haal je het in je bolle kop. Ltatief moet altijd spelen, van Bergen stichtte meer gevaar in 5 minuten dan Rots in de hele wedstrijd. Vlap speelde goed maar hoort altijd op het middenveld, Eiting eruit. Wel mooi voor Bruggink, hij hoeft zich nu niet het hoofd te breken over wat ie met die 5 miljoen zou moeten doen.

13-08-2024 21:47

Eefke.B +5516

Flikker toch op met Oosting onvoldoende, je spoort niet man. Kijk naar het aantrekken van spelers door Bruggink wat deze ellende brengt. Oostibg is gewoon goede trainer met kloten, en met alle respect wij zij de club die als snelste in de eredivisie een trainer zo afbrand die ons notabene 3 heeft gemaakt. Als deze gasten die Oosting afzeiken zijn zwakzinnig, en richt je peilen is op de verantwoordelijkheid voor transfers ?? Juist ja zuinige Arnold, dat wordt nooit een goede TD denk ik, denk dat hij daar veel te veel twijfelaar voor is , en een gierigaard .

14-08-2024 06:39

Tukkerpower +7768

Ik zou m'n taalgebruik een beetje aanpassen als ik jou was. Iedereen die het niet met jouw beperkte mening eens is krijgt te horen dat ie op kan flikkeren. Oosting is gewoon een trainer voor het niveau RKC maar niet voor een ploeg die ambities heeft om in de top mee te draaien. Hij zal vast wel kloten hebben maar in de bovenkamer spelen zich vreemde dingen af. Over zwakzinnig gesproken, Vlap op links? Niet beginnen met je beste spelers zoals een Ltatief? Waarschijnlijk ben je familie van Oosting want dat eeuwige verdedigen van zijn tactische keuzes is belachelijk. En de eerstvolgende reactie waar je begint met je " flikker op " ga ik niet meer op reageren, simpelmans.

14-08-2024 09:41

Eefke.B +5516

Omdat je vaak dom lult klaar, je bent zo een figuur die alleen afgeeft op Oosting maar Bruggink buiten schot laat. Daar ligt de Oorzaak en je vergeet dat Oosting na Mclaren volgens mij weer het meest behaalde punten gehaald toch vorig seizoen? En keurige 3 plaats?? Schaam je kapot deze man zo af te branden. Als Oosting goed is voor niveau Nec dan is Bruggink dat voor Pec Zwolle, Almere ......want hij haalt koopjes die op den duur heel veel kosten maar daar hoor je jou niet over. De bakker moet brood maken met de ingrediënten die hij krijgt, dus nu een slecht supermarkt broodje en als ik reageer schrol lekker door pipo

14-08-2024 09:55

Tukkerpower +7768

Dom lullen is het wanneer je niet inziet dat Oosting iedere keer als het er echt om gaat foute tactische keuzes maakt. vorig jaar PSV met een achterlijke opstelling, Ajax uit en noem ze maar op. Vreselijk dom gelul alleen maar om Oosting de hand boven de kop te houden mamaloe.

14-08-2024 09:59

Vennegoor +935

Oosting niet een trainer voor dit niveau? Hij is met een subtop ploeg 3e geworden. Een van, misschien wel de beste prestatie van de eredivisie afgelopen seizoen. Over niet goed genoeg voor de championsleague laat ik even in het midden. Want heel Fc Twente is daar momenteel niet goed genoeg voor.
Vlap op links is natuurlijk niet heel slim, maar Ltaief viel wat tegen de afgelopen weken. Daarom koos hij voor zekerheid waarmee hij vorig jaar 3e is geworden. En natuurlijk heeft Oosting dit ook gezien, Vlap levert op 6 en Ltaief heeft juist misschien wat wedstrijd druk nodig om goed te presteren...

Verder vind ik de haat op Bruggink een beetje overdreven, hij is analytisch sterk, ziet waar de gaten liggen binnen het team. Maar met een grote schuld, extra controle op je begroting moet hij elk dubbeltje een paar keer omdraaien. Erg sterk dat hij nog redelijke talenten weet te halen, een transfervrije Ltaief, Lammers in de spits. En geen huur tot dusver.

14-08-2024 12:54

Tukkerpower +7768

Ron Jans was ook derde geworden vorig jaar, met een falend Ajax en een haperend AZ. Om die derde plaats te gebruiken om aan te tonen dat Oosting zo geweldig is is een dooddoener. De momenten waar het er toe deed faalde hij tactisch volledig, Ajax, PSV b.v.. Net zoals hij gisteren faalde met de laffe opstelling van de eerste helft..

14-08-2024 12:59

Eefke.B +5516

Was Jans niet want die durfde nooit aanvallend te wisselen . Remember???

14-08-2024 16:06

Tukkerpower +7768

Misschien had Jans in tegenstelling tot Oosting de boel wel goed staan vanaf het begin, hoef je ook niet zoveel te wisselen.

14-08-2024 16:09

Eefke.B +5516

Hahaha kijk even een aantal wedstrijden terug waarin Jans volgens de supporters ook verkeerd begon en een schijterd was. Je bent snel vergeten ik niet, weet wel dat deze training er meer lef heeft aanvallend te wisselen dan Jans. Gisteravond bij de 0-2 had Jans er snel verdedigers bij gegooid. Dat was net alke respect ook Jans, vindt het gewoon triest dat Oosti g zo afgezeken wordt, heeft ons keurig naar de 3 plek gebracht, bijna het puntentotaal van Mclaren gehaald, dan ben je geeen domme trainer. Klaar uit.

14-08-2024 19:41

WijGaanEuropaIn +5050

Oosting heeft de verkeerde opstelling gestart, idd… Dat weet hij zelf ook wel. Kop op en door!

13-08-2024 21:36

Tukkerpower +7768

Volgens Oosting heb je spelers om de wedstrijd mee te starten en spelers om mee te eindigen. Als ie die 2 nu eens omdraait zijn we op de goede weg. Reparatievoetbal in het laatste half uur schieten we weinig mee op.

13-08-2024 22:07

Vennegoor +935

Das het nadeel dat je met nauwelijks gespeelde wedstrijden al gelijk Europees moet spelen.

14-08-2024 13:01

WijGaanEuropaIn +5050

Je kwam op alle vlakken tekort! Jammer

13-08-2024 21:35

TukkeruutAssen +1048

Ik vond ons als supporters ook tegenvallen… nog niet de helft als de sfeer tegen bijv Fiorentina. We schoten vanavond op alle facetten tekort. Terechte uitschakeling. Bruggink moet nu in actie komen.

13-08-2024 21:31

Sem.R +113

Heb je een andere wedstrijd gekeken?

13-08-2024 22:15

FCTGrolle +25

Ik ben het volledig met je eens, de eerste helft was de sfeer niet veel. Ik dacht dat we een hell van Enschede gingen maken maar, die was er niet.

14-08-2024 08:54

John +937

Ltaief nooit meer op de bank aub top aankoop. En laat spelers staan waar ze want wat een domme opstelling. En Eiting niet meer opstellen en voor de rest een alcohol verbod voor de arbitrage wat een wanvertoning..

13-08-2024 21:31

sk2008 +10

Hebben we aan dit gelijk doe nog wat verdiend?

13-08-2024 21:26

Vennegoor +935

Zeker, en aan de kwalificatie Europa League ook!

14-08-2024 13:02

Raika +9045

Aan het laatste half uurtje heeft het niet gelegen v.Hoorenbeeck kan echt niet meer ondanks zijn doelpunt, nog liever Mats Rots in zijn plaats. Kjolo totaal uit vorm, jammer. Vlap moet op het middenveld en nergens anders. Als Ltaief vanaf het begin had gespeeld en v.Bergen ipv Daan Rots denk ik dat het anders had gelopen. Jammer dat we er hier uitliggen, achteraf te hoog gegrepen. Succes in de Europa League jongens.

13-08-2024 21:24

TukkeruutAssen +1048

Geen speld tussen te krijgen

13-08-2024 21:26

Marcie74 +1069

En die Kjolo had na 25min al gewisseld moeten worden

13-08-2024 21:23

RS053 +822

Dan houd je het nog lang aan… Na 15 wilde ik wil al huilend naar huis 🥲

13-08-2024 22:07

TukkeruutAssen +1048

Hele slechte begin opstellimg. Ltaif en M.Rots waren plus punten

13-08-2024 21:23

Marcie74 +1069

Bruggink is nu wel klaar hier lijkt mij.
Door hem en z’n trage -of beter gezegd niet- handelen om nieuwe verdedigers aan te trekken loop je 5m mis.

Kuipers valt toch ook wel door de mand.

13-08-2024 21:23

joko +55

Hoe bedenk je het als trainer-coach om enerzijds twee centrumspitsen op te stellen (Ricky van Wolfswinkel en Sam Lammers) en anderzijds zonder sterkhouder Sem Steijn te starten. Zelfs een klein kind kan bedenken dat dit niet goed afloopt. Schande!

13-08-2024 21:21

TrotsopTwente +7162

Maar dit gedoe van Oosting gaat Twente in de Eredivisie opbreken!

13-08-2024 21:15

Youngred +3163

Bizarre opmerking

13-08-2024 21:17

Eefke.B +5516

Flikker op idioot vraag bruggink op fatsoenlijke verdedigers. Respect voor Oosting zo aanvallend te wisselen idioot dat je bent, makkelijk op de trainer af geven spreek bruggink aan lullig dan heb je niet van die klooster in je elftal die doelpunten kado geven oa Kjolo wat drama partij.

13-08-2024 21:19

scet +1108

Oosting begint gewoon met verkeerde basis,durft geen keuzes te maken.En Kjolo moet er voor rust al af,maar zelfs na rust kwam die nog terug ,en we hebben gezien wat er gebeurt

13-08-2024 21:27

Vennegoor +935

Eefke hoe gaat het met de enkelband?

13-08-2024 22:59

Riks.t +2623

Hoe kun je als trainer zo laf beginnen en pas als je met 1-3 achterstaat wel lef toont om de juiste spelers met lef in te brengen. Heeft hij daar het weekend voor moeten puzzelen .Had gehoopt dat hij meer lef toonde.😡

13-08-2024 21:10

scet +1108

Angsthaas is het,en hoe kun je niet Lammers en van Wolfswinkel starten!!!En waarom Eiting eraf in de rust en de falede Kjolo laten staan??

13-08-2024 21:29

JD053 +1239

Weet niet welke wedstrijd jij gezien hebt maar Lammers en van Wolfswinkel stonden beide in de basis.

13-08-2024 21:59

Youngred +3163

Wat is kjolo een dwaas. Heeft het salzburg praktisch 3x cadeau gegeven.

Maar super trots op de andere jongens , en vooral mats rots wat viel die goed in zeg

13-08-2024 21:09

RanzouNL +953

Echt een geweldig laatste half uur met veel strijd gezien. Zo zonde dat je de verdediging niet voor elkaar had, dan had je er minimaal een verlenging uitgesleept. Ook de begin opstelling vond ik vreemd.

Mats Rots, Ltaief positief opgevallen. Kjolo en van Hoorenbeeck zwaar tekort. Kuipers kwam ook tekort verdedigend. Wachten is op goede versterkingen achterin en Eiting laten spelen voortaan voor Kjolo en dan heb ik vertrouwen in de competitie en EL.

13-08-2024 21:07

tubbig +1343

Greuts dak veur Twente bin!!!!!!!!!

13-08-2024 21:06

Epi4ever +7266

Maatje te klein, maar dapper gespeeld. Klungelig begin 2e helft. Trots op Twente!

13-08-2024 21:05

Tim0548 +277

https://youtu.be/Cp1clLfIkUI?si=9OFHBcpv3ERow4FR
Vermoeden van matchfixing

13-08-2024 21:05
Laad meer reacties

Je bekijkt nu de reacties waarvoor je een notificatie hebt ontvangen, wil je alle reacties bij dit artikel zien, klik dan op onderstaande knop.

Bekijk alle reacties